Fredag

Idag fick jag besök av Minna som satt här och drack kaffe och höll mig sällskap sedan åkte jag iväg till Maxi och handlade med Renée, Emilio och Leon. Det var ju kaos haha. Neo ville inte sitta stilla i kundvagnen och när jag stod i kassan märkte jag att han hade bajsat ner hela sig själv samtidigt som han tar sönder ett mjölkpacket så det var mjölk överallt. Leon tyckte inte alls det var roligt att handla så han skrek sig igenom hela affären och Emilio hittade en Babybell (ost) på golvet som han åt dock tog han inte bort det röda vaxet som är runt osten så han började ju kräkas mitt i allt. Haha vilka ungar vi har.

Nu sitter jag mitt i pausen på Idol samtidigt som jag väntar på att Pojo ska komma hem från jobbet så vi kan titta på en film. Vår andra data kraschade totalt så nu har jag en sprillans ny.. äntligen tillbaka i världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0