Min dag

07.00 Neo vaknar och gallskriker. Pojo går upp och gör välling. Jag sover som en döing.

08.00 Neo skriker igen. Ingen reagerar.

08.30 Telefonen ringer 1 miljon gånger. Jag skriker - Vem fan är det som ringer!!!!!

08.45 Pojos bror plus familj kommer hit och jag slår upp mina igenklistrade ögon.

08.50 Dricker kaffe

09.00 Kommer på att ingen har hängt upp den blöta tvätten. Suck! Säkert grönt av mögel.

09.01 Nej inget mögel här inte.

09.30 Pojo åker iväg med bror plus familj för att köra dom. Neo får gröt.

10.00 Stress!!!! Tvätta ansiktet, på med maskara och kläder, byta blöja och kläder på Neo, packa skötväskan, Pojo kommer hem och in i duschen, på med overall, mössa, halsduk, raggsocker.

11.00 In i bilen och pojo släpper av oss vid tandläkaren och kör till jobbet. Går in genom porten. Ingen hiss!!! Va faaan asså? Lämnar vagnen vid porten och upp med ungen och 100 kilos skötväska. 1000 trappor såklart.

11.15 Blir insläppt. Neo vägrar öppna munnen (som väntat) tar sönder en leksaksbil.

11.20 Efter 5 minuters munbrottning kan hon se snabbt att allt är okej. Tack och hej!

11.50 Äntligen hemma och plaskblöta!

12.00 Börjar med middag. Bacon och snabb makaroner, lyx!

12.10 Proppmätt och friläge i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0