Torsdag

Imorse började jag min storstädning inför julen (julpyntet) och insåg inte riktigt hur mycket skit man sparar på så vi hann ungefär halvvägs med köket sedan skulle jag och Neo till öppna förskolan så vi lämnade skiten till Pojo istället. Varför sparar man en gammal dammsugare som inte fungerar?

Var ett tag sedan vi var på öppna förskolan så Neo tyckte det var jättekul att sjunga, dansa och leka. Renée och Maria var också med plus barnen såklart. Neo pussade Leon på munnen haha det såg så roligt ut.

Imorgon ska Neo på sitt första tandläkar besök och jag hoppas allt ser bra ut med hans fyra tänder och att han vill öppna munnen. Jag är nervös för hur det ska gå han öppnar inte munnen för någon så det kanske växer ännu fler tänder där inne.. vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0