My heart is yours..

Det har varit en seg dag idag mycket pga att jag har varit så trött och orkeslös. Känner mig väldigt irriterad på flera personer som lägger sig i vid helt fel tillfällen eller ringer när det passar dem.
Usch nej, jag är trött på folk som inte vill MITT bästa och inte kan förstå eller vill förstå. Så nu har det blivit så att jag drar mig undan allt för jag orkar inte riktigt med någonting. Jag skiter i det helt enkelt men ni kommer också stå där en dag.. hjälplösa eller i behov av en stöttande person (som ni gjort ett flertal gånger).. då gör jag samma sak.

Neo hoppade upp i soffan helt själv idag och jag blev helt chockad han når ju knappt upp med huvudet :) men han har hittat ett smart sätt att komma upp så när han väl kom på det gjorde han det hela kvällen.
Finaste lilla killen på hela jorden.. tur att det var vi som fick honom :) Han får mig att se meningen med livet och att allt är värt att kämpa för.


En inte så gammal Neo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0