Ny film smak

Ny vecka och nya tag. Imorgon ska jag och Minna till Väla och det ska bli skönt att gå i lugn och ro utan att någon stressar eller skriker :) sen väntar jag på mina paket som jag har beställt så jag hoppas dem kommer imorgon beställde skor och byxor till mig, lite grejer till Neo och gardiner. Måste verkligen ha skorna nuuu :) 

Igår började jag och Pojo se Twilight det är ju inte vår typ av film egentligen vi gillar inte fantasy men den var faktiskt jättebra så när han kommer hem från jobbet ikväll ska vi se nr 2 "New Moon" tror jag den heter, jag längtar redan måste få veta vad som händer haha.
Nu ska jag ta och städa upp efter virvel vinden Neo (inte lönt att städa när han är vaken) sedan smörja in mitt ansikte som fortfarande är fullt med eksem och se om det kommer nått på tv.


Såhär ser det ut när Neo leker allting ska ut ur tv bänken och fjärrkontrollen ska ligga under soffan







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0