Måndag

Jag har haft full rulle de senaste dagarna så det blir inte mycket tid över till att skriva men nu så ska jag nog vara back on track igen :)
Igår bjöd jag pojos föräldrar på mousakka som jag hållt på med i princip hela dagen men gott blev det och på kvällen var jag såklart helt slut efter min dag som kock så vi kollade på The Blinde Side som var jättebra kan faktiskt tänka mig se den igen för det var verkligen min typ av film. Jag tycker att verklighetsbaserande filmer oftast är bäst!

Det var tänkt att jag skulle gå ut med Neo och gunga idag men det är så trist väder så det struntar jag faktiskt i så nu sitter jag och väntar på att Pojo ska komma hem från jobbet med mat sedan ska han få sova för han ska åka till sitt andra jobb och jobba hela natten. Första gången han jobbar natt och första gången jag sover själv på över 2 år. Hoppas jag inte vaknar mitt i natten bara för jag hatar att sova själv, tur att jag har Neo brevid mig iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0