Onsdag

Imorse var jag hos doktorn och fick en massa salvor och grejer så jag hoppas jag snart blir bättre. Men tydligen ommer detta vara resten av mitt liv så det enda jag kan göra det är och lindra det hela i perioder. Hoppas det lindrar snart!
Sedan åkte vi och handlade snabbt sedan fort vi hem och gav Neo mat och blöja och iväg till Öppna förskolan. Neo älskade det såklart :) Han tog alla leksaker från barnen och satte sig i famnen på mammorna haha. När det var sång så ville han sitta i mitten av ringen och hoppa. Alla andra barnen satt i sina mammors knän och lyssnade på sången utom Neo. Ska dit nästa onsdag igen.

Nu har lillemannen somnat så nu sa jag röja undan här sedan bänka mig framför burken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0