Redan fredag

Idag har jag skurat hela köket så lite har jag fått gjort. Ute så regnar det så det är inte så kul att gå ut tyvärr jag och anna som skulle köpa träningskort haha kanske ödet som säger att vi ska vara tjockisar :).

Igår hann jag med mycket.. renée och hennes barn kom hit sen träffa jag anna och så åkte vi till Mio sedan till Maxi och handlade lite så Neo kom inte i säng i vanlig tid men inte sov han längre för det utan var uppe med tuppen när pojo skulle till jobb och idag jobbar han enda till i natt alltså typ 17 timmar. Helt sjukt och tomt här hemma men det är bara att gilla läget ibland! Nä nu tror jag att Neo har somnat så nu ska jag också gå och vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0