Torsdag

Igår var jag och Neo ute och fika med Anna sen gick vi lite i stan köpte lite grejer till Neo som han behövde hans garderob ekar av vinterkläder så det måste köpas. Jag försöker övertala Pojo att åka till Ullared i helgen men förstår om han är trött. Vi brukar åka dit ca 3 gånger om året men detta året har det inte blivit av alls med tanke på Neo och så men nu kanske vi hade kunnat åka förbi min mamma på vägen så att hon hade kunnat passa honom ett par timmar :) Gick ju inte innan när jag ammade men nu är det ju slut med det!

Idag ska vi träffa Renée och hennes små Emilio och Leon var meningen att vi skulle till Öppna förskolan men det var utbildning där och jag kom också på att jag hade glömt ta ut bilbarnstolen ur bilen så vi får gå en promenad istället men det går bra det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0